15 skoldagar kvar

hej riktigt härlig dag ida asså. jag gjorde klart min bildanalys på bilden och han verkade  tycka om den! =D blev faktiskt nöjd med den! och innan dess hade vi matte prov men det gick ju inte så bra -.- hahah kommer få högst G på det här provet! det e ju lite synd! men haha aja XP e på fett skumt humör!!! sen hade vi ju svenska också och det va faktiskt jättekul vi snacka om krönikor i halvklass medan andra halvan läste =)  sen gick man hem själv för linette e ju på gotland, hahah hon har inte varit där på 2 år och hon bodde där innan -.- haha. när jag kom hem grävdes det för fullt i hålet som ska bli pool! och strax efter gick strömmen *suck* men det va typ kortslutning i pumpen till där de grävde men så vi stängde av den. =) så nu e strömmen tillbaka och har precis ätit lite middag, omg va jag åt lunch idag! helt sjukt!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0