två klänningar

hej idag har det bara varit en vanlig dag men en ganska härlig sådan. hehe idag skulle alla ha tunika eller klänning men det verkade inte riktigt kommit fram xD men aja, jag hade på mig iaf, hehe jag fick typ en kommentar från julia eller nåt "hon ser ut som en sekreterare som har sex med sin chef" o sen "ta det som en komplimang!" haha! sen efter skolan gick ja o linette och letade efter hennes busskort men nej det fanns iiingenstans så hon fick låna min bussremsa. så kom vi med en buss efter att ha missat 2 -.- sen kom vi iaf väg o så köpte vi lollo o julias presenter =) sen så va vi i affärer. och jag hittade två klänningar, en  på hm som jag verkligen gillar och en från zara som va lite mer färggrann.

kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0