slut och början

ja nu är det slut, slut på golfkursen och på mammas weekend. golfkursen va jätttekul!! jag va inte superbra direkt men okej för att vara nybörjare. idag hade vi grönt kort teoriprov och det klarade alla, jag o en tjej som heter hanna fick bäst!! jag va mest med hanna o molly och tove/linnea och ebba. alla gick typ i sexan eller mindre-.- haha men det va okej ändå. det va jättekul och nu har jag ett startpaket med klubbor så jag kan öva så jag klarar att spela upp. det va 10% rabatt om man köpte samma helg som man hade kursen så vi slog till direkt =D så nästa helg ska jag dit och öva tror jag  (A) sen åkte vi och hämtade mamma <3 har inte sett henne sen i torsdags men det har varit så mkt så jag har inte riktigt hunnit sakna henne men det e jättekul att hon e hemma!! sen har jag bara suttit av tiden! dagen har varit riktigt härlig!

imorrn är det prao!!! OMG e ganska nervös. har köpt busskort för imorrn så får verkligen komma ihåg att ta med det!! undra va man ska ha på sig. haha juste det jag köpte igår va en vanlig vit pike från lyle&scott 499:- och en "golfcardigan" har ingen aning om va det heter men den e rutig typ från female nåt för 699:- ganska dyrt med 500 spänn för en pike men jag behövde verkligen en! på vissa banor får man ju inte ha något annat!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0