rubrik (?)

hej nu sitter jag här på marknads avdelningen och idag skulle jag gått med lena på ett möte men det ställdes in -.- lite synd. så jag fick sprätta upp kartonger för att kolla om de var rättmärkta och gissa DET VA DE! så jag fick tejpa ihop de igen. men det va faktiskt helt okej =) sen har jag gått till bertil och hämtat vagn och skippat iväg paketen som skulle till göteborg och malmö. nu sitter jag bara och surfar runt. ska snart ringa massa personer och fråga om vilken adress de bor på... kom på nu att man kanske kan äncvända eniro.. men aja kram<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: tack :) DrDenim Jeansmakers.

2009-05-13 @ 19:17:40
URL: http://tihiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0