igår o idag

hej igår tog det två timmar till jobbet pga signalfel på gröna linjen så det blev promenix från stora mossen till thorildsplan. väl där började jag på mitt matchreferat som de tyckte va jättebra! haha de ändrade bara tempus men inget av texten.  sen blev det ännu en promenad på 40 minuter efter lunchen och sen när jag sluta åkte jag till vällingby och träffa linette och så gick vi runt och kollade i affärerna. jag hittade en jättefin kavaj på topshop (som jag köpte idag =) ) den är oversize och mörkblå(?) aja sen åkte jag hem med tomma kassar.
idag va jag som sagt och köpte kavajen som kostade ungefär 900:- och sen åkte jag o pappa till golfbanan. hahah jag skratta så in i *** för jag va så himla dåålig! hahah men det va jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0