mer exakt länk

kommer här :

http://www.expressen.se/sport/2.1726/sanktan/stockholm/1.1558774/har-ar-klubbarnas-basta-hemsidor  !! nu får ni fan rösta! enskedes e mkt snyggare men de klippte bort bakgrunderna -.- men det e helt okeej. aja hur har ni det då på era prao platser?? själv sitter jag o lyssnar på en radio som e på på typ volym 2 !! hahah "en dag står du o jag här.. där vägarna möts förstår vi varann" haha har ganska tråkigt men själva jobbet e faktiskt kul. som sags ska jag inte komma in förrän klockan 13:00 imorrn eftersom jag ska på en match med joel. den tar slut till halv 7 så jag kommer hem lite innan halv 8 tror jag. haha kommer nog somna på bussen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0