KONFIRMERAD!!!

hej ber om ursäkt för den jäkligt dåliga uppdateringen!!! men jag är nu jätteglad för jag är konfirmerad!!!! men nu orkar jag inte skriva mer men det va jättekul!!!! <3

på vägen in, först tyckte jag det va ett bra foto - i kameran men nu är det inge bra längre -.-

vi allihopa med vår präst fast hon hamna bakom korset , som linette bar in ^^


vi va verkligen inte jättemånga, trodde vi skulle vara fler

nyaste tillskottet i släkten är mitt kusinbarn sixten som vi fick träffa för första gången idag!

halsband som jag fick och en tavla som heter "sommar"

jätte fin skål jag fick av silvia med fjäril och med den fick jag en virkad fjäril som hon har gjort själv


 två resväskor ett armband en klocka ett jättefint armband och en figur från morfar. sen fick jag lite pengar också, 1300:- =D=D=D

aja kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0