igår asså!

hehe det va en konstig dag, jag kände när jag gick till skolan att det skulle vara min otursdag men det vare inte. eller inte helt iaf. hehe jag fick inte gå på fotbollsfördjupningens fotbollsmatch utan istället fick jag göra min artikel, på en lektion. han bara "det här e sista gången så du måste bli klar" hehe jag hade inte ens börjat så det blev en kort en! sen så eftersom linette hade hål och hon då hade slutat så kom hon och mötte mig på vägen hem och så gick vi på en promenad lite överallt och sen gick hon hem och jag träffa frida och vi gick till badet och sen till nästgården och åt varsin pizza <3 hihi e så himla onyttig! men sen gick vi ner igen och badade, heh med kläder. juste jag försökte hämta ut mitt paket från h&m - matthew williamson baddräkten men icke sa nicke! jag fick inte hämta ut den utan leg och eftersom den va adresserad till min kära moder så om jag skulle ta ut den behövde ja mitt pass och hennes leg! -.- *suck* så det blev inte så direkt. sen hyrde vi Australia och sen såg vi hur lång den va  hihi 2 h och 43 min eller nåt! men vi kollade på hela och guud va bra den va! man trodde den va slut flera gånger och sen började nästa del lixom! <3 KOLLA PÅ FILMEN!! aja och så fick vi reda på att min DVD e trasig -.- hehe skivorna som spelas i den hackar så in i helvete.  -.-
juste sen blev det rätt mkt djur igår asså! ludde(min katt) kom inspringandes med en ekorre!!! USCH!! och mamma blev helt nere! hehe hon blev jätteledsen! och sen var det en igelkott på vår tomt, hehe såå söt!

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0