idag asså! hehe

idag har jag hjälpt till på en loppis för välgörenhets föreningen Lions med frida. hon va tydligen skyldig en snubbe det för att han hjälpte henne o olivia med att köra runt de när vi skramlade för kyrkan. så vi stod först och skramlade och sen stod vi vid tygerna och sålde. och jag brände mina axlar!!! så himla rööda! men det gör inge ont =D sen typ drog vi till stranden och badade lite och sen solade mest, typ de största fjortis gängen va där också -.-  höhö efter det drog vi hem och lämnade tillbaka en grym film och sen hemmåt. jag har nu ätit pannkakor till lunch/ middag för om nån halvtimme kommer tjejerna och så ska vi ha en riktig pampernight! så det ska bli kul!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0