hejsan

idag har vi haft träslöjd där jag gjorde princip ingenting. hehe och sen hade vi engelska där vi kollade vidare på the Prestige - den verkar jättebra men den hoppar jättemkt!  men sen måste lärarna alltid pausa precis när nåt ska hända. *suck* aja sen hade vi idrott där jag hade me mig kläder till skillnad från igår men skor glömde man naturligtvis och det kanske inte är sååå kul att ha bollspel i 9 cm klackar. hihi. men jag fick låna ett par skor av lollo <3 hihi annars hade det inte gått så bra tror jag ^^ sen drog ju typ halva klassen och sprang cooper så vi va 6 tjejer kvar (o 4 killar) så körde vi först lacross och sen rugby hehe och sen när de andra kom tillbax slutade de men vi hade tio min kvar så då körde vi tio minus lollo rugby/amerikansk fotboll - HAHA! man behövde passa alla i laget innan man fick göra touchdown och vi körde tjejerna mot killarna och erik spelar för i helvete amerikans fotboll men han gjorde ju INGET verkligen han stod längst bak och kastade för långt hehe! så tacklades man och julia fick en riktig tackling av billy asså fy fan va jag skratta! billy sprang rakt fram och julia sprang baklänges som försvar och "BAMM!" och julia flög bakåt. arleborg tog ju ett rejält livtag om ronja också men vi tjejer va lite mer tekniska men vi tacklade också xD asså shit, det va fan det roligaste vi har gjort på gympan på länge, eller nja kanske  inte men vi hade inga regler förutom att man måste passa alla så det kanske va det också. men tjejerna vann! så lagen va lite ojämna killarna hade ju alla förutsättningar lixom

arleborg - stor och ingen vill komma nära honom, läskig/äcklig.
erik- spelar amerikansk fotboll, e stor och läskig/äcklig
billy - stor, ganska stark(tror jag ???)
alle - hehe där kan jag inte komma på nån förklarning direkt xD

men så de behövde bara passa fyra innan touchdown medan vi 5 hehe!

sen hade vi no där jag fick ett fel och det va på en kuggfråga -.- höhö! men jag kanske får MVG i Kemi som betyg!!! tror nog hon kommer ångra sig xD men nu kan man ju alltid ha ett glädjerus =D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0