härliga dagar

den här veckan har varit riktigt härlig och spec efter onsdagen, eftersom efter de har vi ingen skola på 2½ vecka! iallafall måndan eller tisdan va jag med linette och vi satt och snackade strunt bara och på onsdagen också och då satt vi och kollade på gamla foton från när hon va liten o så! haha fy fan va jag började skratta åt vissa! iaf sen va det torsdag aka operation uppgård, så jag tvättade mammas bil - blev väl inte jättebra eftersom jag va riktigt dålig på det, den va typ fortfarande skitig efter -.- men mamma va nöjd så jag fick en hundring extra men den blev majpengen så... aja den försvann snabbt. sen va det ju också valborg på torsdagen aka kungens födelsedag. haha och torsdagen betydde också min mamma o systers exit! haha de åkte till nådendal, det e ett femstjärnigt spa i åbo, jag har varit där en gång men det enda jag tyckte va roligt va biljarden o marre så klart! haha det e verkligen ett över 30 minst spa! aja så nästa gång när pappa o mamma åkte dit åkte jag inte med, haha vet inte ens om jag va bjuden- iaf så då va robban, veronica o tror inte det =S. men angelika här. så vi 5 gick till brasan och efter ett tag träffa jag julia, ellen o sanna så jag stannade tills alla skulle hem. men det va många nere vid brasan men typ ingen från vår klass! sen kom fredrik o elin hahah!! OMG nu blev texten jag skriver med typ ENORM!!! wtf! aja VA FAN HAR JAG GJORT!! men sen va det fredag, och det blev frukost med jordgubbar och major news! haha vi skulle åka till grönan!!! jiihooo ! så efter lunchen åkte vi dit och det va jättekul där! åkte därimot inte insane! haha *läskigt* ne men ska åka den nästa gång. DET SKA JAG. men vi gjorde det vanliga, jetline, vilda musen, lustiga huset, rock jet, kvasten, fritt fall, radiobilarna, bläckfisken etc. haha åker bara fåniga grejer! no extreme or popexpressen - inget med ett X i *to dangerous* haha men så åkte vi hem vid 5 ungefär, hade gärna varit där åtminstone till 6 men icke sa parkeringen. aja när vi kom hem gick vi till den (relativt) nya resturangen, nästgården eller va den nu heter =S åt en pizza, RIKTIGT GOTT!, den va tunn och hård, asså inte degig<3 sen efter den största pizzan jag nånsin har sett och ätit upp den helt - PROPPMÄTT! så har vi varit hemma en stund och precis nu har tjejerna o robban åkt hem och gissa vad jag fick av de!! TWILIGHT!!! jihooooo! kommer se den snarast!! hahah men hela helgen väntar golfkurs XD haha det e nån nybörjar kurs bara! haha kommer misslyckas så jäkla mkt! haha men den börjar 09:00 imorrn så det blir upp tidigt imorrn. hade gärna sovit ut efter de här dagarna! men det ska bli kul iaf, pappa e rätt duktig och min farbror e duktig så jag hoppas att jag brås på de men antagligen inte -.- eftersom jag o sport aldrig matchar! hahah =P juste i onsdags hade vi uppsats! gick sådär, e inte jättenöjd men skitsamma! enda jag vet e att julias o ellens va skiitbra, det va de enda jag läste, förutom början på linettes men hon skrev 4-5 sidor och det orkade jag inte läsa! haha! till mitt försvar skrev hon allt på en skrivstil jag inte kan läsa så...! har haft en underbar vecka hoppas vår o sommar solen har nått er också!



Jag o A i bilen, V o A i lustiga huset o sista bilden med alla tre från vilda musen

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0