härlig sommardag

hej idag har det verkligen varit underbart väder, tkr ni inte? dagen började med solna centrum där jag skulle byta mitt konfirmationskors till något enklare =) men jag glömde naturligtvis korset -.- hihi så vi la undan ett nytt så ska pappa byta det imorrn =D sen gick jag runt och letade skolavslutningsklänning och jag hittade NADA! provade inte ens nåt -.- men jag hittade en adidas tröja som va nedsatt till 400 från 700 =) så jag var tvungen. höhö men sen åkte vi till vällingby för att kolla vidare på klänning men nej! hittade inget där heller -.- men hittade ett armband från indiska =D sen åkte vi till drottningholm för att äta men då hade de gjort om hela stället så att det va samma betjäntning som på donken så då tappade vi alla lusten =( så vi drog hem till stenhamra och åt på den nya resturangen - de har oerhört god pizza! sen när vi hade ätit färdigt träffade jag frida o rebecca och så gick vi till gungorna och sen till kullen och chillade bara. haha sen fick vi en snilleblixt så vi ¨åkte till drottningholm med bussen och sen när vi kom dit hade vi nästan ingen tid att vara där men jag o frida va kissnödiga så vi va tvungna att gå igenom typ hela parken till toaletterna och sen hade vi rätt bråttom eftersom rebeccas mamma skulle hämta henne i stenhamra om 10 minuter typ xD på bussen satt värsta pms barnet och typ lyssnade på allt vi sa och sen när jag skulle prova öppna takluckan halvskrek hon "den går inte att öppna mer!!" och under tiden hade hon typ stirrat jättemkt! men nu efter frida ätit kanske vi ska springa spåret =) aja det har varit en fullspäckad dag från 11- 19:30 höhö

kram<3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

mm... :(<3

2009-05-24 @ 23:42:04
URL: http://pbergquist.blogg.se/
Postat av: Ida

braaaa med rea =)

2009-05-25 @ 02:56:58
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0