dag 2

är nu avklarad. idag har ja varit med joel hela dagen och han håller på med sanktan.se och idag fick jag se hur man lägger in en artikel på internet och hur man får designen på artikeln att se ut som "den ska". sen fick jag i uppdrag att recensera olika sanktanlags hemsidor och sen göra en lista på de fem bästa av typ 13 slumpvis valda lag, av 4000. (nu ska sanktan expanderas så nu finns det i göteborg och i skåne! 4000 lag i stockholm och ca 4000 lag där nere! Gothia Cup som kallar sig världens största har bara 1600 lag anmälda, så Sanktan är världens största fotbollscup!!) och jag skulle bedömma efter design, tillgänglighet av kontakter, lag, historia och hemsida. det var helt okej och sedan skulle jag skriva korta recensioner. det ska typ bli publiserat!!  =S=S det e typ 1000 besökare per dag på den sidan -.- fast det skulle vara rätt kul med något publiserat XD aja idag fick jag sluta 1 timme tidigare och då träffade jag linette som skulle in till stan och kolla på konfa klänning o så men jag hade inga pengar me mig förutom ett presentkort på gina - min räddare! hahah linette hittade inget men jag hittade ett par chinos, inte de snyggaste direkt men aja och en vit tee. japp det va de, tänkte köpa ett par jeansleggings, ljusa men presentkortet räckte inte! damn it! sen tog det ju över 1 timme hem från brommaplan!! det tog 40 min till drottningholm och 35 minuter till nockeby!! den där bussresan va konstig. sen nu har jag varit heelt slut! igår somnade jag fan innan 8:00!! (med kläderna!!!)

juste på torsdag ska inte jag börja förrän efter lunch för att på kvällen ska jag på nån match som joel ska på i ängby. ska kolla om jag kan.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0