dag 1

hej, idag var det ju som sagt golfkurs. haha suuuger på golf. men det gick väl okej, haha.  men först övade vi på mattor och vi skulle bara skjuta iväg de eller va man ska säga, sen övade vi på att putta på en green. sen gick vi en 5 håls bana, övade att chippa och hur man kommer ut ur en bunker, haha det enda som gick bra för mig, fast ändå inte. sen åt vi ju lunch och hade teori mellan varven. så imorrn bli det samma sak typ, det kändes verkligen inte som 7 timmar! det va kul även om jag va dålig =P men efter köpte jag en ny pike och cardigan som jag tänkte ha imorrn XP 

aja nu e jag trött och har ätit 12 köttbullar!!! helt sjuukt *suck*

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0