19:37

hej dagen har varit riktigt skön, på engelskan började vi att kolla på en film som verkar skitbra! the Prestige (stavning??!) och sen på syslöjden hann jag rätt mkt jag hann sy färdigt allt och nästa gång ska jag bara sy fållar =) hehe jag provade de och haha jag såg ut som en tv värd på 50 talet eller nåt! en prickig tröja så hade det varit in the bag!  hehe jättehöga i midjan och marinblå och sen hade jag på mig ett rött skärp idag så då drev vi lite och stoppade in tröjan och satte dit skärpet! haha skulle fan tagit bild. sen hade vi världens längsta lunch! sååå skönt och den spenderades med en glass i handen, rayban på ögonen och massvis med sol! ja sen hade vi typ tyska där jag o linette redovisade våra projekt hehe lika bra att bli av med de! gick okej tyckte jag. tror på G för jag gjorde ett så litet arbete utan slutsats o de -.- . sen hade vi so där vi jobbade vidare med riksdagen och regeringen och jag va ju färdig förra veckan så jag gjorde ingenting! hehe och sen fick jag reda på mitt betyg i 2 av SO ämnena, VG - religion och VG - Historia och sen kommer jag nog få IG i Geografi för jag pallar seriöst inte! men aja sen slutade vi och så typ glodde jag o linette på tv  och sen blev det en promenix

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0