rubrik

hej, idag har jag varit på gudstjänst med mamma i skå kyrka. min sjättegång nu =) haha snart över. ska konfirmeras. ja, jag mår bättre idag iallafall men jag hostar fortfarande =( ska försöka pallra mig till skolan imorrn, ska bli kul att träffa alla. jag tajmar mina förkylningar etc så himla bra med ledigheter -.-

igår kollade jag liksom många antar jag på Robinson 2009. jag fattar inte 2009 =S!!! aja jag tycker att tv4 har MISSLYCKATS!! ne men det man gillade med gamla robinson var ju att de ändå var vackert men jobbigt, och att man påsättovis ville vara där men det verkar de heelt glömt! ett träsk! usch, jag tycker synd om de. Ne verkligen inte kul. hoppas de får ett nytt boende! antagligen inte. men jag fattar inte, det var alltid bäst på ettan, svt. där var det väl i uppåt tio år tror jag =S sen flyttade till trean 3 två säsonger eller nåt, helt okej fortfarande men inte samma charm med alla reklampauser. men nu efter uppehållet på några år kommer det tillbaka till tv4! tredje kanalen. och där ger de inte ens oss tittare känslan- vill dit. förut tror jag många ville vara med på robinson men nu, vem skulle vilja vara med!! och hyddorna, de mysiga hyddorna är bytt mot ett HUS!! ett shaskigt HUS inte de fina, täta hyddorna utan ett förstört hus. nä jag är riktigt besviken. -.- får kolla nåt mer avsnitt se om det bättrar sig. tycker ni som jag ? eller tycker ni att det har blivit en positiv förändring?? kommentera!

lägger upp en dagens
Tröja - Vila
Jeans - Acne
Skor - kilklackar från HM
Halsband - hittat i smyckeskrinet
Klocka - Regal
        







Kommentarer
Postat av: Stella

Fin blogg du har :)



Bloggen om självkänsla & självförtroende - www.dukan.blogg.se

2009-03-22 @ 19:15:34
URL: http://dukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0