17/5-09 mitt konfirmationsdatum

hej, idag har ja haft matte, gick bra idag också! =D nu är jag inte så långt efter! sen var det dax för bild där de hade börjat med mönster, jag hann göra färdigt mitt när han gick och kopierade så jag är inte ett dugg efter =D sen var det lunch goda köttbullar och potatis var det. sen tyska där jag och rebecca fortsatte på det vi gjorde igår, jag målade av en bild i textboken med två serie figurer (möss) sen var det svenska där de de sista 2 veckorna har jobbat med att hålla ett föredrag, läsa upp något med stödord bara, berätta en artikel tillexempel. eftersom hon hade delat upp alla i två o två så var jag själv så jag ska bara redovisa för henne. skulle försöka vara färdig till nästa vecka om jag hann. sen gick jag till konfan, linette väntade i skolan en stund. där det precis hade varit en begravning och det var massa folk där. vi fick jättegott mellis, kanske inte det mest "lämpande" men nog allt var det gott^^ bullar, chokladkex, saft och färsk frukt. efter konfan fick vi prinsesstårta också =D älskar marsipan! haha men tårtan fick vara kvar men inte marsipanen^^ haha och linette har kommit överens med julia och lollo att hon inte får äta några godsaker så som godis, skräpmat, bakelser och läsk och sånt. hahahaha!!! hon fick inte äta något förutom ett äpple på konfan!! (hon kunde tagit mer) på konfan gick vi igenom saker vi  hade lärt oss och ja, det var väl det. sen slutade vi, men vi stannade kvar en stund och kollade när rebecca och frida lekte norsk fylla. provade en gång men kunde inte springa!! =S på konfan kom vi också överens om att vi skulle ha två åtskilda gånger, en 17/5 och en 31/5 elin's mormor och morfar hade köpt flygbiljetter till pingst för det sa ju vår förra lärare fast han hade satt ett annat datum!!! och de ska flyga från spanien så gunvor har försökt lösa detta nu! så det blir jag,linette,rebecca,frida och olivia 17/5 i sånga kyrka och micke,kevin,jacob,alida,anne-line och elin då 31/5  vi ska ha ett möte nästa tisdag efter konfirmationen då vi ska bestämma allt sånt. innan mötet och mellan konfan ska vi få prova våra rockar. kolla vilken storlek man ska ha o så! =D sen nu i helgen kommer jag ha fullt upp, kul men jag hade bestämt med jennifer och denice =(=( har inte varit med varann på länge! men på lördagen ska jag stå med bössa utanför konsum för att få ihop mer steg- måste ha det!  och på söndagen måste vi gå till herman palmssalen för färingsö församling ska bli miljödiplomerade eller nåt, och vi ska öva vår ingång då. hur man bär korset och så. sen ska kanske min brorsdotter tua ha kalas på söndagen fast hon skulle haft det söndagen innan så jag fick precis reda på det -.- självklart vill man vara med på hennes första kalas!! men kyrkan -.- får se hur det blir!! hoppas.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0