skramla skramla skramla

hej idag har dagen bestått av skramla skramla skramla! haha jag har varit och  samlat in pengar för att barn och vuxna ska få tillgång till rent vatten runt om i världen. jag har stått på konsum och i "spelhålan" som marianne kallar det. marianne är den som håller i insamlingarna. vi var bara fem personer i hela församlingen som skramlade och det var rebecca olivia frida jag och marianne men marianne stod mest och pratade och delade ut fika. men frida olivia och rebecca gick bort till klevbergsvägen så jag böev själv men sen kom de tillbaka och då efter en liten stund åkte rebecca in till stan med emma och jag olivia frida och marianne gick och köpte pizza efter 30-60 min till och gick tillbaka till församlingsgården och räknade ihop också. sen gick olivia hem men jag och frida stannade och stod 2 timmar till- hade inget annat för oss. men eftersom det var dåligt väder och inte så många var ute och vi var mer än hälften så många som samlade in pengar och att det inte gick till en jättestor organisation som världens barn gick det riktigt hyggligt, vi fick ihop 3200 :- jag tjänade ihop 1141:- så är nöjd =) men jag stod från 10 - 16 så det blir ett par steg =D marianne och kyrkoheden var förvånade att vi ändå fick så mkt. (till världens barn fick de in 6000 nåt) men sen gick jag och frida hem, ja that's it. hahaa

kram

Kommentarer
Postat av: Linette

Haha!! man får ju bara 3 steg iaf ;) annars vill jag oxå ha steg för två timmar till! :D

2009-03-28 @ 21:34:57
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0