otursdag! -.-

hej, dagen började bra med gudstjänsten. sen var det lunch men jag mamma och pappa skulle till stan så det blev att gå. först åkte vi till R.O.O.M. va jättetråkigt men jag hittade en skön gunga/stol som jag satt i i en timme kanske -.- sen åkte vi till vällingby där vi skulle till stadium och kolla på converse till mig och pjäxor till mamma. och det blev inget så sen kollade vi runt i de andra affärerna, letade efter en skinnjacka <3 ska få en av mamma och pappa men alla var stora -.-!! men jag hittade iallafall en älsklings bolero från paris kate & I som jag köpte - mamma ^^ 499 :- sen åkte vi till bromma för att leta stadium grejerna och mamma hittade ett par pjäxor och jag en outdoors jacka men de hade inga vita converse i kort modell!!! -.-!!! sen när jag kom hem och tog upp boleron ur MQ påsen så ser jag att det har gått en maska!! sg inte det när jag provade den!!! suck! och det var den enda XS de hade!! -.- -.- men mamma ska åka in imorrn och byta den eller få ett tillgodokvitto så vi/jag kan åka in och byta den sen och sen så fick jag pengar av pappa till conversen och sen ska jag leta skinnjacka själv så ska jag lägga undan den så ska vi köpa den =D=D kanske inte helt otur men idag hade jag det men kanske inte sen!!! men vill nån hänga med till solna till salt bla =)

lägger ut nåra bilder på boleron


ni ser otur- inget vill hamna åt rätt håll!!!

gillar den verkligen -.- men jag har ju otur!! haha


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0