lång dag

hej idag har det varit en ganska lång dag, först hade vi skola som vanligt sen var det raka vägen till pappas jobb för att gå på någon mottagning hans jobb hade fixat, det kom 125 pers + pappa då så när vi kom hem var det GANSKA många presenter att öppna, fick massa blommor också och det passar ju jättebra när man ska åka bort två dagar efter(A) men de är jättefina!!! aja sen var vi bjudna till lasse och britten (de ska med upp till orsa) och där blev det tacos!! jättegott, första gången jag åt majs på läänge. haha de hade det i köttfärsen. sen kollade jag på fåniga sångprogram medan de satt och snackade så det blev både så ska det låta och singing bee. sen  var det dax att gå hem där present öppningen började på allvar och vi är färdiga, det var massa finfina presenter! och kort såklart! ja sen när det var färdigt så fick jag en ny kamera!!!! har vetat om det sen innan sportlovet men fick inte säga för pappa, mamma visste tydligen inte så hon e lite småsur för hon har redan problem med att försöka hitta hem åt våra ännu äldre kameror. men jag e nööööjd!!!! <3
den sitter på laddning nu men den verkar skitbra! det e en canon kamera 14,7 megapixlar =)=) det är ingen systemkamera eller nåt utan det är en vanlig enkel digitalkamera =) fick ett extraminne till så nu kan jag filma i nästan två timmar med kameran!!  <3 älskar att filma när man åker skidor i skogen, mohaha. aja får fota presenterna och blommorna imorrn! med kameran, den får man väl leta upp någon bild på nätet eller fota med nån annan kamera =/

kram för nu är jag trött och imorrn måste jag packa!

Kommentarer
Postat av: Jennie



Hello!



Vill du att fler besöker din sida för att

läsa just det Du skriver?

Eller varför inte tjäna pengar?



Du hittar bra guider till det inne hos mig :)

Kolla under " Jennie Tipsar "



/Jennie

2009-03-09 @ 14:54:22
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0