i'm back

hej, tror jag glömde skriva innan vi åkte men jag har iallafall varit i orsa från söndag till torsdag. vi firade min pappas födelsedag. vi va 25 pers där och vi åkte skidor, hundspann, häst och släde, vandrat med facklor till en timmerstuga med en jätteeld i mitten och en mysig middag i fryksås :) blev riiiiktigt lyckat och pappa hade sin lilla surprice när vi var och åt på hans födelsedag i fryksås. gissa vad det var ?? haha kalle och per-erik moreus kom dit och spelade för oss, sista låten var verkligen magisk och det brukar inte jag tycka om folkmusik. båda två bara försvann in i musiken och måånga blev tårögda!! men det var jättetrevligt där uppe och personerna som var där uppe har ju jag känt sen evigheter så allt var väldigt laid back och roligt! ne nu orkar jag inte skriva mer. juste har haft engelskaprov, elller inte då men skulle haft, tror jag får på måndag då, har ju ingen sån lektion imorrn <3 haha

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0