GRATTIS MAMMA!

hej, idag har det varit skola, haha koonstigt!! ja, först so där vi fick hålla på med smartboarden. sen var det gympa där vi körde pyttipanna =D det är riktigt kul. är jätteglad att mitt knä inte låste sig!! har gjort det de senaste veckorna! har varit jättejobbigt med ont varje gång man böjer sig. sen var det äcklig fisk och jag brukar gilla ALL fisk! usch brukar vara god fisk i skolan. sen var det al-tid där vi gick ned till badet där vi gick ut på isen och satt i hopptornet. när jag gick upp slog jag huvudet rakt i värsta grenen från ett träd, lika tjock som en stock!! aj haha men den var inte så hård. julia gjorde samma sak när hon gick upp. sen satt jag och julia i hopptornet resten av tiden och pernilla kom och hälsade på oss nån gång =) sen gick vi tillbaka och hade rast och sen när vi skulle prata om earth hour - släck ljuset 28/3 20:30-21:30!!! men då skulle jag och lollo på elevråd. iallafall sköna stolar. sen när vi kom tillbaka hade alla hunnit börja rita affisher till earth hour att hänga upp i skolan, jag gjorde en SNABBT! haha sen sen var jag tvungen att åka in till stan och handla present till mamma! hon fyller 59 år idag!! GRATTIS! men så det blev bussen kvart i 3 tillsammans med lollo, men haha hon var tvungen att gå av i västeräng och gå till eknäs stackarn!! sen åkte jag till åhlens city och letade en skiva mamma önskat sig men icke sa nicke! så det blev två badrumskorgar + lite krämer o så.  ja men nu är jag hemma och mamma och pappa är och firar varandras födelsedagar på vallmans. så kommer nog hem sent. ja, det var det.

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är en 17 årig tjej som har tagit steget till att söka till Idol 2009. I min blogg får ni följa min resa dit och mitt liv.



www.starcevic.blogg.se

2009-03-26 @ 10:07:10
Postat av: Linette

sv. haha men vadå, menar du den där man typ bara ser mitt hår? hehe kollar du såå noga att du såg att ja inte hade smink? =P

2009-03-27 @ 18:01:23
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0