FORTFARANDE

är jag sjuk och har verkligen inte känt för att skriva i bloggen. jag vet att när man e sjuk skriver ju de flesta mer men inte jag. känner mig så nere då. ne har inget att skriva om men idag har jag iaf kollat och letat efter mina drömskor och jag har inte hittat de än, 1. ett par heels med plattå och härliga remmar(inte mer än högst fem) 2. ett par gladiatorsandaler och 3 mina vita converse , är lite velig mellan höga och låga. har alltid velat ha höga och de e ju liksom orginalet eller vad man ska säga men jag har smala fotleder och converse har sett stora på mig så jag funderar på låga som liksom skär av eller vad man ska säga ;-) ne men det var det

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0