=)

hej, idag har det varit en vanlig fredag. lite kallt tycer jag att det har varit! och nu har det varit snöstorm också! -.- aja måste göra svenskan i helgen. så tråkigt när man är själv. när jag kom hem kollade jag på tv och klockan 6 skulle mamma och pappa åka till moster och äta middag. jag somnade klockan 4 och vaknade vid halv 8!! suck som sagt kommer inte komma sova inatt har ju redan sovit en halv! är liiiiite trött iallfall så man kan ju hoppas. maten blev då lite innan åtta, jag var verkligen inte hungrig kändes som om det var dax att äta frukost. sen när man skulle  in på datorn efter let's dance - laila borde vunnit! så hade den låst sig på skärmsläckaren, den reagerade inte överhuvudtaget! jag tryckte på on/off kanppen några gånger, men några minuters mellanrum men icke sa nicke den ville inte heller reagera men sen nu provade jag att hålla in den lääänge och då funkade det, men innan hade jag letat i "prottskåpet" för att kolla var man slog av strömmen i mitt rum, sitter i ett vägguttag -.- aja så det var det! pappa kom hem med två bilagor idag <3 nöjesfredag och klick =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0