dagen idag också

hej! idag har det varit en bra dag, igen. aja vi hade träslöjd, gjorde typ inget ^^ haha vi hade lite skoj med mina jeans. jag pratar om mina gamla ljusa jeans som vi gick lös med sandpappret på jullan,lollo och jag (A) blev helt okej=) haha! sen efter skolan var jag tvungen att åka in och köpa present till pappa =) hade ju lite pengar + fick låna lite av mamma också=) jag hittade en grej men tänker inte säga ifall papsen kollar in här. en grej som jag inte brukar köpa som present kan jag säga^^ aja hoppas det funkar som present då =S men sen gick jag till weekday och fick reda på att tröjan jag ville ha från 5Preview va en limitid edition(stavning??) så nehepp =( sen drog jag in i lite olika affärer och på salt på drottninggatan hittade jag en stickad tröja för 259 eller nåt =S som e som en tröja, ingen kofta. passar perfekt till jeansjackan =) ja sen köpte man ju strumpor men det är ju väääldigt intressant! ja det var nog det

kram!

mina jeans syns bara ena benet =( och hamnade åt fel håll =(

min nya tröja, också åt fel håll =@!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0