vattenkrig och mer

idag har det varit en bra dag, tror jag. alltid när jag kommer hem glömmer jag nästan allt =( därför kanske det e bra att ha en blogg who knows? aja idag har vi haft engelska där vi fick tillbaka vårt nyaste prov - MVG till lilla jag! hehe en poäng ifrån topp bara och han har rättat ett fel på hela jäkla klassen så egentligen full pott =D men jag fick inte tillbaka mitt prov jag gjorde veckan innan det här =( men det verkar som om han har rättat det iaf. men idag gjorde jag, ellen, julia o ronja muntliga delen också, hihi snackade nog liiiite mkt. sen hade vi syslöjd där jag nääästan hann färdigt, jag ska bara sprätta en grej och sticka in ett resår. hihi linette fick panik typ och klippte och sydde sönder hela sin klänning!!! sen efter det var det matte? och vi satt ute och gjorde ingenting bara satt o snacka. hehe sen kolla vi vidare på kebab connection på tyskan -.- hehe tysk film e så jävla dålig. sen va det so och sen sluta vi =)

hehe på lunchrasten hade 9:orna+ robin e  vattenkrig hehe alla satt o kollade typ, höhö fy fan va kul det va att sitta och kolla när de hällde hinkar med vatten på varann och fy fan va snabbt de springer!!! - utan skor på stenig asvalt också! hihi sen började de hälla vatten på färentuna tjejerna och sen blötte robin ner amanda ganska mkt! hihi och sen kom bådde (?) vet inte riktigt vem det va och hällde på alla tjejer som satt på bänken, amanda julia ronja fanny o jag- jag blev inte så himla blöt direkt så det va väl ganska skönt =P

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0