trött

hej nu sitter jag på jobbet och klockan e 10 i 8 -.- ja orkade inte vakna vid halv 6 idag som min klocka va satt på - va tvungen att gå upp så tidigt igår, så jag tog sovmorgon till 10 över 6 - hahah sovmorgon? idag tänkte jag stanna i stan och köpa hem ett par svarta ballerinas jag har hittat och som jag älskar, men jag har inte provat de än för de fanns inte i min storlek så jag vet ioförsig inte om de är sköna men jag tror det, tänkte höra om nån kompis ville hänga med också =) igår var det som sagt personalfest och några blev lite för runda under fötterna kanske och de skulle fortsätta vara ute på krogen efter så jaag undrar lite hur de kom hem - hehe men de ska inte komma in idag för vi har bara halv dag så jag slutar vid 12-13 ungefär skönt va? så jobbet börjar om 7 minuter och det är ingen annan här på undervåningen än :S hehe det ska inte vara så många här men några borde ju vara här, eller?

kram<3

Kommentarer
Postat av: Linette

haha! nej då har du räknat fel xD

2009-06-18 @ 12:04:45
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0