sommarlov.

hej nu är det sommarlov och det känns verkligen inte som om det är det! igår var det avslutning och det gick bra och ulrica filmade så när vi slutar nian ska vi få kolla på filmen  - haha tror inte det kommer vara en så stor förändring direkt men det ska bli kul. allt gick bra på avslutningen och vi behövde inte vara ute så himlans länge men den va rätt tråkig förutom en tjej vars mamma stod framför oss och sprang runt och skulle fota sin dotter i alla vinklar och sen kom hon på det! videokameran så då började hon filma istället -.- hehe jag kunde knappt hålla mig för skratt asså! tjejen va en av de 2 som hade fått MVG i allt också >.<  efter avslutningen åkte jag o linette hem till ellen och vi snacka och körde audiosurf eller nåt och så badade  vi i hennes pool! det va himla skönt asså! det va 25 grader men jag frös efter ett tag -.- jag fryser alltid! sen på kvällen kom poolkillarna och började poolen skulle kommit igår men icke, så den kom först idag så vi va tvungna att avbeställa tankbilen så nu ska vi fylla den med vattenslangar, det kommer ju gå bra *not* men nu har de börjat jobba men det hällregnar ju också så nu har vi precis ätit, pizza inte så gott. aja. men polen borde vara klar efter helgen och sen ska vi bygga ett trädeck o så =D

update:
juste mina betyg,

2     MVG
13   VG
2     G

Kommentarer
Postat av: Linette

Snabbt det går med poolen! :D

2009-06-12 @ 14:49:39
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0