sleepover + bad

hej igår sov frida över hos mej och vi tog ett midnattsdopp, hah tror fanmej att vi träffa tiden rätt exakt ;) sen frös vi, haha. sen kolla vi på wild child och sen drog frida, haha hon skulle hjälpa en kompis att gå till eknäs när bussarna hade slutat gå klockan halv 2 typ, haha hon bor i svanhagen men jag pallade inte så jag stannade, haha jag vet att jag e en trråkmåns men om jag skulle gå in skulle mina föräldrar vakna-.- haha jag va lite osäkra på om hon skulle komma tillbax men det gjorde de, bussarna gick visst så han tog bussen från stenhamra. haha sen somna vi vid 3 tror jag och vaknade idag kvart över 11 med världens sjukaste dröm, IGEN men den orkar jag inte berätta om ;) idag har vi inte gjort nåt direkt badat, solat, lyssnat på nrj, ätit våfflor - japp that's that.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0