sex

hej nu sitter jag på jobbet och börjar inte förrän 25 minuter -.- haha pappa behövde vara här till halv och jag vill inte åka bussen så ;) idag har man alltså vaknat klockan sex igen *suck* va såå jävla trött imorse och sen kom jag på att jag bara hade 45 minuter på mig också så då blev det ju stress om man säger så. haha inte först men jag kom ut ur duschen fem över halv och sen slöade jag så haha jag hann precis ta på mig kläderna innan vi gick så sminkningen fick man ta i bilen som ett jävla fån! hahah xD igår va jag vaken till typ 1-2 för jag packade, haha e ju bara fem dagar kvar nu ;) men jag packade iaf, allt e ju inte nedpackat men nästan. haha så imorse hade jag inga kläder typ ;D ohh!! på lördag då kommer en taxi och hämtar oss vid halv 4!!!! mysigt!! xD haha därför måste jag gå upp typ halv3 -.- jag funderar starkt på att sova på planet och vara vaken på kvällen men jag vill göra bådeoch och dessutom ska vi ju landa halv tidigt på morronen så då vill man ju inte va trött, tror jag sover på kvällen också ;) haha om jag kan... ? något jag kommer sakna while being away är da TV!!! omg asså jag kommer döö, alla som känner mig vet att jag e värsta tv freaket! haha får ta med datorn och uppdatera bloggen och gå in på play kanalerna och kolla på de svenska programmen -.- vrf har de bara sina egenproducerade program??!! de e ju sämst!

kram<3 -  överskriften blev kanske lite konstig? haha

Kommentarer
Postat av: donna

av: sorry att jag inte har svarat på din kommentar men de har varit en liten jobbig period för mig just nu :/



hur var din helg ?

2009-06-22 @ 08:45:25
URL: http://dreamdoll.blogg.se/
Postat av: donna

hehe så bra :) aha OKeej va kul va jobbar du med då ? :)

2009-06-22 @ 12:42:31
URL: http://dreamdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0