poolpictures


haha nämde jag att vi hittade två par simglasögon ;)

våra hemmagjorda cyklop eller vad ska man kalla det... ??

yeeah

haha chill på solstolarna efter ha badat i en ISVAK e alltid skönt ;)


HAHAHAHAHAHAH himla glad man ser ut men den bjuder jag på =P

Midsommar bilder kanske man ska visa också?

dans kring midsommarstången, tradition vettu

kub-cup

hehe har man otut eller brist på skicklighet så har man ;) haha mitt lag vann xD

hah  mellan varven mös man med systerdotter, visst ser hon nöjd ut?? ;P

bortse från bilden i sig men ser inte jag jävligt röd/brun ut i jämfört med de andra???!!! ser ut som en medelålders kärring som har varit utomlandsförmkt i sin turkosa baddräkt ;)

skit snygg bild asså med dagen efter smink efter ha badat ;) haha men det e bevis att jag har varit i =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0