Paris Hilton's My New BFF

hehe idag har de fortsatt jobba på poolen och nu e den klar!!! poolen asså, vi måste göra ett trädeck och sätta dit stegen men annars kan man bada i den i övermorron om man vill bada i iskallt vatten, hehe vår elektriker kommer nångång och ska fixa det typ på måndag? och då ska vi också bygga decket, på måndag o tisdag. sen kommer pooltaket på tors men ska inte sättas upp förrän någon dag efter midsommar- - jag längtar!!!!!!! ska bli så jäkla kul och jag ska fanimej ha ett poolparteeey! idag har jag annars spenderat dagen med att droga Paris Hilton's My New BFF säsong 1 det är den som går nu på trean, hehe så det va 10 avsnitt eller nåt såg 3 igår så jag har bara lagt ner 5 timmar på att sitta o kolla! hehe! och nu har jag sett ett avsnitt till på säsong 2! you do the math.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0