nu lämnar jag bygget

snart är dagen över och sen ska jag o pappa kila in på stadium och han ska kolla på kortbyxor eller nåt, haha jag kan ju tycka då att stadium kanske inte är den rätta affären men han säger inte åt mig var jag ska handla så jag ska inte göra det till honom, även om det brukar slinka ut nån gång under alltet ;) idag var jag hos tandläkaren och det gick väl, bra? de behövde justera ganska mycket på tandställningen så nu har jag pissont i tänderna!!!! (munnen kanske det är?) sen ska jag lägga mina gummisnoddar på min kudde för annars kommer jag glömma att ha de, IGEN! haha men jag är inte jättesugen på att ha de på mallis, då vill iallafall inte jag ha gummi i gapet, ont i tänderna och få anorexia, haha! nej jag skojar bara, men det gör jätteont att äta :'( en av nackdelarna! men när jag blir klar med allt kanske det ser ut så här


haha nej så där fint kommer inte min mun va ens efter jag har haft braces men lite bättre kommer det nog va, tror  att jag ska ta bort den om ett år ungefär, jag längtar..

älskar det här omslaget<3 en av fördelarna att gå till tandläkarn är att i vänterummet finns elle, men nu kom vi så pass sent så jag hann bara läsa lite :'( haha jag kommer ihåg när jag och linette läste elle förr förra hösten eller nåt, hahah! så fanns det en provgrej så vi smetar på oss, och sen läser vi, HERRPARFYM! haha vi försökte ta bort det, men det va svårt!! hah minnen asså  xD

Kommentarer
Postat av: NADIA a.

Godmorgon, och bara..



RIP Michael Jacksson :'(

2009-06-26 @ 09:17:31
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: susan

haha hon har backslick ! ;)

men fint ändå,

2009-06-28 @ 21:46:49
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0