net-a-porter

Mulberry Bayswater grain leather bag en mulberry väska har jag suktat läänge och det jag verkligen gillar med det är att de är så eleganta och diskreta, vardagsbag likaså en större gå ut väska men priset är nog lite högt för min plånbok men kanske efter man har fått sin sommarjobbs lön men tror inte jag ska slösa bort allt på en väska, deras väskor finns också i nästan alla färger nästan som gina tricot haha och jag vill ha en i brun - passar till allt!
Stella McCartney Mesh basket sandalsdessa skira skor från stella mccartney e ju bara för söta tycker jag. ett par ljusa skor men som inte är helt kritvita är helt rätt i sommar och dessa skulle jag jättegärna vilja ha, är de inte bedårande!?? De ser riktigt bekväma ut också, damn jag tror jag kommer hitta alldeles för mycket på net-a-porter och inget kommer jag kunna köpa som min plånbok ser ut nu ;)
Christian Louboutin Pigalle 120 patent pumpsett par Christian Louboutin skor är en grej man aldrig skulla tacka nej till, iallafall inte jag, han gör verkligen snygga stilrena och grymma skor, den signatursröda sulan är ju döläcker också! planerade att köpa ett par Louboutin skor till min skosamling(som e så liten, e deprimerad) för mina jultidningspengar men de vandrade bara bort, 5700 eller vad det va jag o min kompis fick var!! haha vi sålde för 16000:- På röda mattan är ju det hetaste märket Louboutin och jag förstår verkligen varför, jag tycker nog att kändisarna har det bra!! haha kan köpa skor hit och dit ;)
Jimmy Choo China strappy sandals JIMMI CHOO the king of SHOES! det är min åsikt, han vågar gå utanför linjerna rejält men skapar också dessa otroligt stilrena modellerna och visar i alla skor att han är i den höga ligan. jag har alltid velat ha ett par jimmi choo skor sen första gången jag såg ett par och jag skojar inte, det här e mina haha gömda tankar som jag nu lägger upp för allmänheten, lite läskigt egentligen, men tillbaka till underbara skor. tillexempel i filmen "i hennes skor" så har de ju naturligtvis valt ut favoritskorna från designern :)
Marni Leather platform sandals Dessa skor från Marni är ju helt underbara, rejäl plattå som varenda tjej älskar, så klart man vill vara lång och vacker! och läder som täcker en stor del av foten, bullseye!! i love em! och dessa är något alla skulle kunna använda för även om de har hög klack så är plattån så pass hög att den kommer kännas låg. Marni har ju varit på kartan ganska länge nu men jag har inte hittat designerjätten förrän för ett par månader sen, shame on me! Dessa märken slår budjetkedjorna så mycket i min åsikt för det är så otroligt fina och välutförda skor som är mer än en sko, haha låter som en filosof eller nåt, men ett par grymma skor ska man verkligen inte skämmas för att investera i! hallå vi måste ju gå på något det är ju de som håller uppe vår vikt ;) haha det finns många andledningar jag kan dra men då, då skulle jag se ut som värsta freeaket! haha
Jimmy Choo Private strappy sandalDessa skor också från skoledar designern Jimmi Choo är så perfekta och ännu mer hade de varit om de inte hade varit lack! <3 jag har letat runt så in i ** haha för ett par liknande dessa men då inte lack och ingen lycka än :( men jag ska inte ge upp :) riktigt snygga !!!
Miu Miu Python platform sandalsDessa snyggingar kommer från Miu Miu och e allt en tjej vill ha tycker jag! kork klack har jag alltid fallit för och ormskinnsmönstrat är så hett och rätt i min åsikt! dessa är skyhöga och jag skulle nog inte kunna gå i de så bra direkt men man måste ju börja någonstans man kan helt plötsligt inte sluta köpa klackskor för att man inte kan gå i de, man måste ju lära sig! det är mitt motto och då är ett väldigt bra tips att börja med plattå för då känns inte skon lika hög och du kan gå mer som du annars gör. en annan grej är ju att det är verkligen ett träningspass att gå i klackar en hel dag, man tränar sina ben otroligt mycket faktiskt, låren och vaderna tonas och magen får en rejäl workout också så jag ska satsa på att inte lägga pengarna på ett dyrt gymkort utan satsa på snygga skor istället, who's with me? haha
Marni Double platform peep-toe sandals De här kommer från Marni och är sååå snygga!! plattå, hög klack, bruna, lagom mycket remmar. internationella och typiskt svenska med ordet lagom. Dessa är ett par skor som många skulle investera i tror jag :D
Chloé Stacked wedge heelOm ni kan hitta ett par sötare skor ropa HEJ!! för de här är så bedårande, dessa gullungar är från chloé och är perfekta till sommaren och våren, den färgglada färgen som ändå har en nedtonad aproache till en vit klänning eller en blommig är bara för perfekt! kilklack och att den är i trä är ett sådant plus i kanten! Ja de lyckas verkligen tycker jag!
Alexander McQueen Peep-toe ankle bootsAlexander McQueen har serverat oss ett fat av ett par bikers inspirerade boots och om det smakar gott!! lägg gärna märke till döskalle detaljen på blixtlåset! dessa är så snygga och öppen tå är rätt och hett inför sommaren(som redan börjat, juste) men jag är inte jättesåld på trenden jag gillar stängda skor men det kan ju va för mitt komplex för mina tår kanske >.< haha men dessa skulle jag nog ändå inte kunna låta bli om jag hade pengar, det känns som jag har sagt det till alla och jag menar det, vill nån hänga med och ta en lott och vinna 139 miljoner eller nåt :P
Giuseppe Zanotti Zip-fastening ankle bootsBerätta för mig och du har sett ett par coolare skor, jag som ni alla vet är helt insnöad på blixtlås och det är verkligen såå hett! dessa godingar kommer från Giuseppe Zanotti och vad jag tror kommer de att vara vääldigt åtrovärda! jag är såld för femtioelfte gången men vad ska man göra?!
Diane von Furstenberg Palma silk maxi dressI sommar är det MAXIklänningar som gäller. den här från Diane von Furstenberg är ett säkert val för den som vill ha en snygg och underbar. naturligtvis finns det budget versioner! Hos DvF (låter som en tiding) är de kända för att ha sådanna otroliga mönster och denna är inget undantag! MAXIklänningen vill jag matcha med ett par låga ballerinas eller ett par flip-flops.
Single Beaded maxi dress Den här MAXIklänningen är också fantastisk! den kommer från märket Single som är en hel nyhet för mig och jag har lite dåligt samvete nu :'( bilden är inte jättebra men man kan se den på en modell och den är riktigt snygg!!! MAXI klänningar ska enligt mig alltid ha mönster!! bohemiska mönster! inget fånigt med någon blomma här o där, nej go all out, go indian
Sonia Rykiel Silk chiffon tankDenna top från Sonja Rykiel är fantastisk! i'm out of words!
See by Chloé Text-print T-shirtDenna tee från See by Chloé är sååå bra! vardaglig, chic och så moderiktig! svartvit och med en röd bokstav i mitten, det är det där lilla extra! i <3 it
Balmain Studded mini skirtDen här kjolen är helt fantastisk! tror nästan helt säkert att den här är från samma kollektion som de världskända Balmain skorna! haha ni vet de som nästan alla budgetkedjorna har gjort kopior av, de som är mest lika orginalet tror jag är Zara (?) den här är verkligen moderiktig med alla nitar och hur kan man inte gilla den ?!
Stella McCartney Wool-knit halterneck jumpsuit Den här jumpsuiten/byxdressen call it what u want! haha från Stella McCartney är så snygg, den är marinblå och tillsammans med en svart kavaj och ett par höga svarta klackar skulle jag vilja matcha denna med. Byxdressen är ett riktigt sommarmåste och de finns i som två olika katogorier, med långa ben och med korta, den korta är så snygg i en kahki(stavning?) färgad mot ett par riktigt bruna ben, men fördelen med de med långa ben är att jag tycker man ser väldigt lång ut i den :) den långa varianten går ju oftast inte ner till fotknölarna heller utan slutar på mitten av vaden ungefär :)
Anna Sui Nylon sleevless rompersuit här är en kort variant av byxdressen av designern Anna Sui och den är verkligen fin, älskar den naturliga färgen och den är väldigt tuff men ändå söt. a perfect match <3
Alexander Wang Leather motorcycle vestDenna skinnväst/jacka från Alexander Wang är så ball, den e biker modell och jag skulle matcha den med en grå slapp tee. om ni inte tycker att man kan ha den med en denimskjorta till, shame on you, haha nä men i samma visning visade han faktiskt en jacka som va skinn som en väst och armarna var i jeans, haha man får självklart ha sin egen åsikt men det är defenitivt inget big NO NO


nä nu orkar jag inte mer haha allt kommer från net-a-porter fy fasiken va jag kommer droga den sidan, i'm in love! man blir kär men det e inte som på hm.se för där känns det ändå som om man skulle kunna beställa en grej hela tiden utan här kostar ju allt typ minst 5000:- haha så det e ju bra :)

kram<3

Kommentarer
Postat av: MADDE

hoppas att du har haft en fin dag :)

2009-06-23 @ 23:07:45
URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0