midsommar och första doppet

igår var det midsommar och vi va 12 personer här hemma. först åt vi och sen kollade vi "barn" haha på wildchild - så jävla bra!! sen hade vi kub-cup där mitt lag vann!! jipee! sen kollade vi "barn" på föräldrafällan förutom marre. hah men vi missade ganska mkt för sen gick vi ut och åt efterrätt. och efter det slocknade jag -.- vid 9-10 tiden tror jag haha så jävla sämst! men de andra va inte uppe så länge heller alla gick väl hem vid 12 och de va skönt! hahaha jag hade väääärldens sjukaste dröm inatt också! jag drömde att jag va på ett fik som va en allmän toalett. så runt halva fiket var det toaletter och sen va det fönster. haha och sen när man gick in på toaletterna var de enorma och där inne när man satt på toa då skulle man skriva gästbok/dagbok haha och inne på toaletten fanns det också bord där folk satt och lyssnade på det man skrev, hahaha sen vaknade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0