lunchtime

nu har jag  varit och ätit, tänkte köpa en pizza(dricka ingår i priset) men den kostade visst 74:- och jag tog bara med mig 60 :- så det blev donken igen. inte superkul men men. efter det tänkte jag gå in i lite affärer och jag orkade inte heller så jag kilade bara in på pressbyrån och köpte lite tuggummi <3 snart ska jag börja jobba igen, ska fylla i litegrejer åt ing-marie, ska bli skoj (inte ironisk)

kram o puss

så snygga kläder!! ofc av Alexander Wang. En stor trend som jag älskar är cykelbyxan, jag är så trött på alla svarta långa leggings på sommarn <3 om man tycker att det är en förstor kontrast kan man göra som i detta fall att göra det av nylon, kan tillexempel klippa av ett par gamla svarta nylonstrumpor! I den här kollektionen har han fått med allt tycker jag, cykelbyxan, byxdressen/jumpsuiten, kavajen och haremsbyxorna som jag tycker är snygga om de är i a solid fabric alltså om de inte är mjukbyxor style. skorna i denna kollektion är inte några höjdare enligt mig men om man kollar på tidigare av hans visningar han han ju verkligen träffat bullseye ;) men de här kommer säkert bli lika åtrovärda men det är inte ett par jag skulle vilja investera i :(

kram igen.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0