land på O

-hej va e ditt ord
- OSA! (vi funderade starkt på att ringa in och säga OSA efter jag sagt det på finlandssvenska xD)

hahahahhahaah fy fan va jag o isabelle garva idag, det va ett sånt här spelprogram på och det va värsta blondien som höll i det och då skulle man komma på länder på O (alla va ju inte rätt - daa) haha men haha o så sa nån

- ostindien och blondien bara
- e det ens ett land :S per kan kolla upp det JAG E JU SÅÅÅ DÅLIG PÅ GEOGRAFI (det e inget land men haha)
sen sa hon att per skulle kolla upp det typ 5 gånger till innan hon sa
- finns verkligen ostindien, heter det inte bara indien :S !!!!!! asså OMG!  hahahaha fan va vi garva, helt sjukt. hon va fan blondare än en ... aa jag vet inte ens. haha hon kunde inte stava till ecuador heller ! hahah hon skulle skriva ner det och hon stannade efter e:et och sen väntade hon typ innan de i "snäckan" sa hur det stavades hahah så jäkla skrattretande! 

haha och igår på lollos blogg hade hon en rolig grej haha Yarun Karofta haha och vi va tvuungna att göra den på simon och han fattade inte ens så han sa det typ 3 gånger och så spelade vi in det så nu har vi simon på band säga "Jag runkar ofta" hahahah!

nu ska jag fortsätta med inventeringen med isabelle haha juste jag käka donken mat här på "kontoret" - tog med och när jag kommer hit tappar jag hela pommes frittsen hahah så det blev bara 2 hamburgare och en läsk -.- haha typiskt mig. haha så låg man där på alla fyra och plockade pommes från golvet ;) asså den här eftermiddan har gått snabbt

juste spillde te på mig själv imorse också, hahah inte mkt haha så jag fick inte brännskador elelr nåt om ni undrar*not* men haha just my luck eller vad ska man kalla det ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0