klassens dag- not so much

ida hade vi sovmorgon till 9 ungefär för vi skulle till gamla stan på klassens dag. vi skulle göra linns projektarbete när hon gick lärarhögskolan! morden i gamla stan - och det handlade inte ens om det! det va en stadsorientering där vi skulle hitta kontroller och svara på frågor! morden??!!! och inte va man ju me klassen heller, man va med gruppen man va med ! jag va med ellen julia o linette - vi hade iof kul men det va lite tråkigt att inte klassen va med varann på klassens dag och dessutom va det ju inte bara vår klass utan 6C också -.- aja vi gjorde uppgifterna och sen drog vi till donken i bromma och åt, mums och fy fan va jag blev mätt! hehe sen drog jag in till stan igen och gick av i hötorget. sen gick jag in på h&m och gissa vilka man hittade där lollo o fanny så då va jag me de resten av dagen och jag köpte en svart klänning från h&m som ingen av oss hade sett förut :S  ett urgulligt skärp och en peak performance tröja.

kram lägger upp lite bilder sen

hehe på stadsorienteringen så blev jag skiiiträdd! jag har allvarligt talat aldrig varit så rädd. vi stod vid ett hus som nästan såg öde ut och det va en svartmålad trä dörr. och jag går upp för trappsteget och tar i handtaget och samtidigt som jag ska öppna öppnar en skäggig/hårig i allmänhet gubbe som ser ut som att vara hämtad från harry potter eller nåt och jag blir så jääävla rädd att jag skriiiiiker och hoppar bak och seriöst jag trodde jag skulle få en hjärtattack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0