just call me angel of the (early) morning, baby

hej, nu sitter jag på jobbet och jag har lämnat den supersköna sägen och tv.n som stod på hela natten, vi va så smarta så vi tappade bort tv kontrollen, men tror att vi hittar den ;*) igår kväll kom tjejerna, veronica och angelika och de ska stanna till en vecka efter vi åkt till mallorca, countdown - 2½ dag kvar eller nåt, OMG jag måste packa det sista! igår hade vi mys i poolen som nu e 27 grader och det är det vi ska ha, vi va i säkert över en timme och skojade och hade kul haha jag måste skaffa ett cyklop för om jag inte håller för näsan och blundar när jag är under vatten så sprängs mitt huvud när jag kommer upp igen. Det är lite konstigt. kvällen spenderades sedan med So You Think You Can Dance, älskar det programmet, inte direkt för att jag är intresserad av dans eftersom jag saknar taktkänsla men det e kul för de är snällare än på idol till exempel och de ger konstruktiv kritik, och om det kommer nån dålig är det ju kul att titta på istället för att få ont i öronen ;) hehehe! vi skulle börjat se på en film men jag orkade inte och veronica ville inte heller så angelika blev ledsen men sen somnade hon xD 

idag hade varit den perfekta dagen att ligga kvar i sängen verkligen, mina systerdöttrar e hemma, jag va såå trött(tur att jag fick skjuts idag), jag ska till tandläkaren vid 2, jag hade kunnat fortsätta packa. men jobbet väntar >.<

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0