jobbet är jobbigt?

nja.. lite men det är kul att ha något att göra även om det skulle vara helt underbart att inte ha några gränser utan kunna vara med kompisar hela dagarna, sola o bada ( med pinacolada) och sitta uppe hela nätterna och spela kort. så har mina somrar sett ut de senaste åren och har verkligen älskat dé! men det är kul att prova nåt nytt. Jag e glad att jag tog jobbet även om jag kanske inte är superexalterad på att jobba en hel månad ;) haha. men nu är det bara den här veckan kvar sen är det uppehåll ända till augusti och det ska bli skönt, ändå lite tråkigt för jag tror bara att jag kommer vara hemma en vecka av juli då kansliet är stängt för först är det mallorca på lördag - i två veckor och sen ska vi åka upp till Orsa en vecka med pappas gamla barndomsvän från småland och hans familj - tror vi ska hälsa på björnparken också och säga hej till de nya isbjörnarna! <3 den ena har jag ju halvt döpt, haha xD Det ska bli riktigt mys och på somrarna är det verkligen 99 % holländare där. det är inte bara en skidort utan det är jättefint på sommaren också och man kan hyra kanoter o så och paddla på rädsjön och lite olika :)

just nu håller jag på med att fylla i adressuppgifter och så vidare i ett register för personer som har åkt på "läger" och sen tror jag att vi ska packa till killarnas elit läger :) efter lunch ska jag hänga med lotta tror jag till svenska fotboll förbundet :) ska bli skönt med lite frisk luft<3 om en kvart är det lunch och jag har ingen aning om vad som väntar... får se vart man hamnar, e inte jättesugen på donken eftersom jag ätit det 2 dagar i rad -.- haha den brukar ju vara min räddare men jag måste ändå kila in där snabbt och köpa min dagliga Sunday Naturell, mums filibaba! haha på bussen idag somnade jag men pappa va en ängel och ringde en gång i kvarten så att jag skulle vara vaken vid rätt station, *tack*!!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0