inlämnat

dagen började med so utan läraren -.- men ja lämnade mitt projekt i hennes fack. hoppas hon hinner rätta. sen hade vi idrott där vi fick göra vad vi ville. jag spelade först lite basket sen bandy men sen satt jag mest och kollade, gick o skicka över bandybollar och sen körde jag o jullan volleyboll. sen va det restprov o så på al tiden så då gick jag o linette och sjöng för sivert och fy fan va dåligt det gick -.- usch! sen kollade vi färdigt på the Prestige den va jääättebra! men lite rörig. så det va det =)

kram

tänkte lägga upp en bild på skolavslutningsklänningen sen, kanske..

Kommentarer
Postat av: Linette

sv; vad borde jag? :S haha xD

2009-06-03 @ 22:07:15
URL: http://vonbargen.blogg.se/
Postat av: Erika | foto & så mycket mer

Sv: nej faktiskt inte! :P

det är han på riktigt. jag var i monte carlo juni 07 på en gala och då träffade jag han :P

2009-06-04 @ 15:34:17
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0