hej och förlåt för dålig update-(tisdag)

hej =) idag har varit en tjockis dag! har inte gjort något förutom att glufsa i mig massa mat! först hade vi sovmorron till 9:45 sen när vi kon till skolan fick vi reda på att vår andra lektion också va inställd -.- hade kunnat haft sovmorron till 10 i 11!! sen på bilden gjorde vi inget, jag hittade min gamla mapp och sen inget mer typ. hehe jag lollo, robin o uffe satt typ o snacka om vad vi skulle bli när vi va "stora" precis som 4 åringar fast lite mer seriöst dock! hehe inge "jag ska bli popstjärna!!!" sen fick vi sluta tidigare och då gick man och glufsade i sig massa rester till lunch, svär min tallrik har aldrig varit så full! makaroner så in i helvete och massa falukorv, ville ta potatisbullar också men orkade verkligen inte! sen va det städdag men då hade jag o jullan redan städat våra skåp hihi jag slängde ALLT! men iaf så de va inte så mkt o göra bara det alla andra gjorde också som va att städa i klassrummet och snacka om att ulrica va nöjd hehe hon gick o skröt till de andra lärarna typ xD sen fick vi sluta så jag o linette drog hem till henne där vi åt mellis och sen tjockade framför en D-film från USA hehe så jävla dålig! men snubben i den hade en peeeeerfeeekt kropp asså! han såg lite psykisk sjuk i ögonen bara då men kroppen - MUMS! hehe sen gick man hem och käkade en äcklig pizza och nu har man gjort muffins som man inte ens orkade hela smeten till! enda andledningen jag gjorde den för! hehe! men 6 bruna muffinsar blev det . men jag missade Paris Hilton my new BFF!! -.- men får kolla på tv3 play de har den !!! men inte stylista :'( aja nu e jag trötter och e så jäkla mätt.

juste vrf det har varit så dålig update

Lördag
Jag va med amanda på Sverige Danmark och det va inte en så bra match direkt heh men en rätt bra för att vara i sverige, kan aldrig sätta mig in i matcher i sverige börjar alltid tänka på nåt annat eller somna! hehe men på mästerskapen e det helt okej, det är sån jääävla stämning hihi så jag bryr mig mest om den ändå! hehe och så ser man inte spelarna som spelare utan som små prickar och själv sitter man massa meter upp i luften med en snubbe som har däckat några rader framför en! hehe ÄLSKAR MÄSTERSKAP!! men nu finns det nästan ingen risk att jag får åka till sydafrika! sverige måste vinna alla resterande matcher -.- no way in hell säger jag men man kan ju hoppas!! <3

Söndag
drog med jullan o amanda och kollade lollos konsert i ekebyhovsslott - parken hihi det va jättevarmt och jag hade jeans tjocktröja och skinnjacka!! va riktigt avis på jullan med en tee och ett par shorts! Den va jättebra förresten - konserten. hehe eine kleine nachtsmusik va ju iaf bäst! hehe de sjöng sina stämmor också! sen efter det va det att dra till julia o lollos tältning (vi firade deras 15 årsdagar) och de fick 200 kr presentkort på topshop från mig o linette var. det va jääättekul och aa det va kul helt enkelt. vi sprang runt på ängen som ***** galningar. sen på kvällen kunde varken jag julia eller linette somna så vi satt och ringde massa personer, hehe sömnproblem! hehe och väckte typ de andra näej. men sen kom lollo o pillan också in och sen jullan o ellen också så sen satt vi typ 6 st i det trasiga tältet som det skulle sova minst i. hehe så låg vi uppe hela natten och sen vid 5 då började folk bli trötta så jag o pillan försökte sova medan julia o linette skrek HEARTS on fireee HEARTS on fireee burning... hehe men vi lyckades och jag sov typ halvtimme- timme =) så jag blev riktigt utvilad, hehe powernap <3 men man blir bara pigg en stund precis som energidryck :'(

Måndag
....sen drog vi hem med halv 10 bussen och bytte kläder o lite så och sen åkte vitill riksdagen med skolan vid kvart i tolv! hade sovmorron <3 DET VA SKIITKUL haha vi delades in i olika partier - låtsas partier och sen fick vi ha utskottsmöten o så =) det va roligt! jag va med fredrik, malin o arleborg - men de gjorde faktiskt mkt mer än vad jag trodde. sen när vi åkte hem med bussen slocknar jag - e så jävla trött och jag vaknar ett antal gånger av att bussen halvt tvärnitar och jag åker in med huvet i andra stolen och de som sitter i säterna breve sitter o glor som om jag va en apa eller nåt men jag plocka bara upp mobilen som hela tiden ramla ner och somna om igen - screw u! sen när jag kom hem somna jag igen -.- och sen va det dax för mat och efter maten skulle vi åka och hämta mina grejer som fortfarande va kvar hos lollo hade vi bestämt och medan jag väntade i mitt rum på att mamma skulle bli klar så somnar man!! och sover en stund och sedan när vi kommit tillbax från lollo somnar jag! hehe va vaken högst en timme hela kvällen! och allt med kläderna på så då vaknade jag med nylonstrumpbyxor, shorts, linne och tröja! med en liten filt över -.- fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0