hård dag?

nja inte så värst, idag jobbade vi bara halvdag och det va skönt! efter jobbet gick jag bror pappa o simon och åt på lindys hehe pannkakor för mig och bror ;) sen efter det gick jag till centrum och väntade på denice. till slut kom hon, hehe tänkte lägga ut lite bilder på nyköpta grejer, eller va tycks

haha den senaste veckan har jag köpt,

en tröja från H&M
en almanacka
en dvd
en blå vit randig tröja från Gina Tricot
ett brunt flätat skärp från Gina Tricot
en byxdress från H&M
ett par jeansleggings från Gina Tricot
en blommig kjol från JC

hehe det kanske har blivit lite mkt? jag vet inte, idag köpte jag de 3 senaste grejerna och det gick på 800 så  och det tidigare typ 720:- hehe så... ska inte shoppa mer innan vi drar till mallorca - nästa helg!!!! lääängtar<3 de perfekta ballerina skorna på din sko fanns inte i 38 och 39 va för stora så det blev inga, får kolla in nästa vecka för de ska jag banne mig ha, haha inget mer sen - får se om jag kommer kunna hålla mig

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0