haft rätt mkt för mig så sry för den dåliga uppdateringen :'(

i måndags började jag ju på mitt sommarjobb och jag fick hjälpa till med allt möjligt och jag, isabell och emma packade allt till elitlägret till exempel. pappa skulle på möte på eftermiddagen så jag skulle ta bussen hem men då frågade bror om jag ville hänga med hem till han och hans fru. De har ganska nyligen flyttat in i en ny lägenhet så jag har inte sett den helt färdig. men först skulle vi till Forum Nacka för anna-lena skulle få manikyr där så jag o lasse gick runt i alla möjliga affärer, det har ju blivit jättestort där! jag köpte en tröja på H&M och en film "wildchild" på media markt och en almanacka som jag va i desperat behov av men när jag kom hem nästa dag och skulle visa mamma märkte vi att den inte "startar" förrän Augusti!!! måste köpa en ny som jag kan ha under sommaren! Lasse o anna-lena köpte också Allt Flyter, ingen av oss hade sett den och alla ville se den så på kvällen blev det hembakad pizza med svensk film (ovanligt bra) och lite memori, heheh! så på morgonen åkte jag o lasse till jobbet men han skulle lämna in bilen först så vi fick ta bussen till slussen och sen åkte vi till t-centralen för att ta blå linjen men hehe när vi har gått av ser vi att det står värsta skylten - blå linjen avstängd du kan åka till fridhemsplan, haha så vi fick sätta oss på tåget igen och åka ett antal stationer till och sen komma rätt.så vi kom en halv timme försent :/ nu idag har jobbet haft personaldag eller vad man ska kalla det, hehe så vi fick följa med åka båt till sandhamn och va där en stund och sen åka tillbaka och äta på vägen hem o så, det va faktiskt mycket roligare än vad jag trodde. men jag var tvungen att vakna halv 6!! för att vara vid sergels torg 8:00!!! hehe jobbigt? JA!  hehe så nu har jag varit hemma ett tag och vår pool e ju klar som alla vet, man kan bada nu om man vill men det e fortfarande inte trädeck o så. men snart så. hehe.

kram<3 midsommar i övermorgon och marre o hennes familj kommer, lasse o britten och min syster med familj, hehe då får vi bestämma datumet jag ska gå med mina systerdöttrar på Hannah Montana - HAHA

Kommentarer
Postat av: Linette

bara så att du vet så skrev du haha och hehe minst 9 ggr.. xD



typ hehe 2 gånger i varje mening i slutet ;)

2009-06-17 @ 22:01:44
URL: http://vonbargen.blogg.se/
Postat av: Linette

nej, nu har jag räknat igen! de e 9!! du räknar väl ditt heheh oxå? o.O

2009-06-18 @ 18:11:47
URL: http://vonbargen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0