DET ÄR INTE BRA ATT VAKNA SÅ TIDIGT!

det är min slutsats! igår kväll sov Denice över här och vi hade det trevlans med lite bad, wildchild, middag och viva la bam. haha hon hade aldrig sett viva la bam och det va maraton men det hade vi helt missat så vi hann bara se de sista 3 avsnitten *snyft* haha eller jag hann bara se 2 sen somna jag. imorse va vi ju då tvungna att gå upp vid 6 för att jag sommarjobbar. och fy fan asså, aldrig mer sleepover och sen jobb. haha kommer bli tråk när man blir vuxen >.< haha men vi kom upp iallafall och det va väl tur eftersom jag skulle ta bussen in idag. haha men med den bussen skulle jag komma 5 min sent ungefär för annars hade jag kommit en halv timme för tidigt -.- orkade inte det en till dag så jag skulle ta kvart över bussen och det gick ju bra och efter att denice gick av i eknäs somnade jag - surprise!!! haha och sov till brommaplan och sen vaknade jag och efter det e det ju typ 5-6 stationer sen e man ju framme men jag somnar naturligtvis IGEN och nästa gång jag vaknar då e vi vid mörby station!!! SLUTSTATIONEN! och klockan e 20 över 9! jag börjar klockan 8 i vanliga fall! JÄVLA SKIT va det enda som gick i mitt huve just då och det hjälpte ju inte att det va ungefär 14 busshållplatser där och typ 114 bussar som jag inte visste vilken jag skulle ta, så jag gick runt och virrade en stund sen hittade jag en 177 och sprang typ 200 m men jag hann ändå , haha stolt! och sen va det ju typ 4-5 stationer där till solna men det va ju 10 min mellan alla jävla stationer! fan glesare än ute på färingsö så jag kom inte till jobbet förrän 45 minuter efter -.- haha snacka om sämst och det roliga va ju att jag hade ringt min pappa i all panik haha och sen hade han ju ringt till de på jobbet och halv skojat
- har du satt johanna i arbete än?
- eehm nej jag har inte sett henne än..?
- haha hon somna på bussen och vakna i mörby!!

så när jag kom dit fick man ett trevligt välkomnande av gapskratt!! haha och också
- haha du o din bror e verkligen släkt..
haha ofc we are haha men han brukar försova sig då o då, haha rätt ofta tror jag men asså jag brukar ALDRIG DET och det gjorde jag ju halvt inte nu heller.. eftersom jag va på bussen men va gör man när man e döö trött sitter på sköna säten i över en timme, hahaha har sovit varje dag när jag har åkt hem från jobbet med buss också men då har jag vaknat typ i eknäs och thank god for that för ute in the middle of nowhere där går inte bussarna lika ofta ^^ haha asså fy fan, får bli bättring till imorrn där jag måste åka buss igen!! kommer göra samma tabbe igen, får sitta och hålla uppe mina ögonlock med fingrarna eller sitta o smsa med nån , hahah frivilliga?? klockan 7-8 på morronen!!! haha e fortfarande helt slut och har varit det hela dan och ändå somna jag vid 12!!! det måste va värmen! idag höll jag på att svimma flera gånger, haha måste va nå fel på mig?! haha idag va ju hos doktorn också så jag slutade 14 haha perfekt asså när man försov sig också att inte kunna jobba en hel dag-.- skulle kolla lite på några leverfläckar och vi ska ta bort en och han verkade lite osäker på vilken blödningsmedicin jag skulle få om det skulle va octostim som jag ska få om jag ska operera eller om jag bara ska cyklopatron eller va den heter som man har när man får näsblod o så ;) hmm får se hur han gör jag ska inte göra det iaf förrän efter sommaren så september will be the month. haha isabelle som jag sommarjobbar med ni vet, haha hon fick sina betyg idag, de får de hemskickade och gissa va hon fick jävla snillet! MVG I ALLT!!! på gymnasiet. haha kommer få kämpa om jag ska gå på Östra känner jag ;) haha och hon går naturlinjen också. haha riktigt jävla avundsjuk nu! haha

kram oj va långt inlägget blev ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0