dagen

idag har jag gått runt i all black + min (nya!!) jeansskjorta. och det har varit en riktigt skön dag! det började med mentorstid där jag fick reda på att jag har starkt VG i engelska sen hade vi so där vi hade frågesport och sen hade vi 30 minuters matte där jag o julia gick o gjorde iordning ett dåligt hehe bingo men det va bättre än problemlösning xD sen hade vi svenska där hon sa typ EN sak sen fick vi sluta, efter 5 minuter. så sen hade vi inte fördjupning utan vi skulle kolla på niornas volleyboll turnering och vinnarna skulle möta lärarna! asså shit va de såg roliga ut jag satt seriöst o skratta så jävla mkt åt dhia o berth!!!!! hahahahahahahaha! dhia va jätteinne i spelet och sprang runt som en yr höna me fullständig kontroll och bert me sina fingrar!! hahahah! hehe och fouzi verkar ha fått en pojkvän också, han satt och kramade fouzi 3 volleyboll matchen och nöp honom i kinden och smekte honom på kinden o massa skit hahahah!!! sen när jag kom hem slockna jag efter drygt 1 timme och sov i typ 3 timmar! hehe! så antagligen kommer jag inte kunna somna eller så kommer jag somna innan 12 som vanligt >.<

kram<3


Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg! :)

2009-06-05 @ 21:55:13
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0