mallorca09


en ganska trött jag klockan 03:30, varför ska planen gå så förbannat tidigt och ingen i vår familj är tidsoptimister direkt men det är jag ganska glad över iochförsig. hah. förstår inte hur han orkade bära upp min väska, och den vägde ännu mer på hemvägen!

jag sittandes i den vita sanden, men pappa tog två bilder men han raderade ju så klart den bra och behöll den dåliga *thanks pops*

haha tycker den här bilden är sjuk, jag ser ut som jag dör om jag inte kan få ett kort på stadsmuren och mamma, aa hon ser bara konstig ut ;) (sämsta grejen med tandställning, det ser ut som man har GRÅ tänder på ALLA kort-.-)

jag är trög även när jag är på mallorca

me and my momma

ni måste tycka att denna är cool, jag måste medge att den är lite redigerad men inte mkt alls, himlen fick en lite starkare färg men siluetten var så gott som svart innan :P

om det var något vi gjorde på balkongen var det att spela 31 och framförallt lägga patiensen idioten tror jag den heter.. den är otroligt svår att få ut men man blir verkligen beroende, tror jag la den minst 100 gånger, måste varit mkt mer och jag fick ut den 3 gånger och det var jag som fick ut den mest.

se, jag städar till alla som säger att jag inte gör det, jag tog upp löv ur den där poolen säkert över 10 gånger, jag var garanterat den flitigaste på hotellet! men vad ska man göra när poolen ligger i en trädgård xD

inte för att det på något sätt hör ihop med bilden - nejdå! så var jag trött ganska ofta på resan, kan det ha något att göra med att mina föräldrar gick upp klockan 8-9 och började ställa ut allt i köket och jag sov "i samma rum" blev sur varje jäkla morgon men var det någon som lyssnade NEJ!

den första bild jag tog och den blev bara lite lite lite suddig!

skugga i luften hur förklarar man det, haha jag hoppade - måste sett ganska kul ut att stå och hoppa med en kamera alldelles för sig själv på stranden

skelögda lilla jag

vi bodde precis i buktslutet på bukten eller vad man ska kalla det

blomma från the garden

jag leker tjur på tjurfäktningsarenan, en vecka senare såg vi förresten tjurrusningen på tv, det såg faktiskt riktigt skoj ut, haha min brorsa har ju sprungit flera gånger men ljugit för mamma så hon har ju inte oroat sig men sen sa hans fru "jodå han springer" haha. to bad bro'

jag o mamma flumma med kameran

reaching for the stars on this yellow sky

jag på balkongen, visst är jag för fotogenisk

jag som halvt klädde upp mig för hemresan - varför är inte det kvar att man klär upp sig när man flyger? möttes jag av svenskar med shorts och skitiga t-shirts och alla stirrade ut mig. haha. det blev all black och ett par plommonsfärgade tights som jag har haft sen jag gick i 6:an och aldrig använt. haha man känner sig lite som ett mörkt monster. haha. JAG ÄR INTE DEPP OM NÅN TROR DET, JAG MÅR PRIMA.

kramopuss, ni ska bara veta hur många gånger när jag har skrivit det där att det har blivit kramopiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0