tror att jag hittat min kamera


en Canon EOS 450D, den har 12.2 megapixlar och kostar 5595:- det är ganska mycket men jag har ju mina sommarjobbspengar halvt också, ska man våga sig på photoshop - naj tror inte det är för mig, brukar aldrig redigera mina bilder - men de som har det verkar ju gilla det. hmm... kanske, tror inte det. haha. här sitter jag och svamlar.

har tagit reda på vad green day biljetterna kostade och det var inte såå farligt även om det är mycket pengar eftersom jag är pank, haha parkett - stå plats kostar 525:- och lika mycket kostar det att sitta på A men om vi ska gå ska vi så stå och hoppa på parkett! och det känns lite dumt att sitta jättehögt upp eller bakom scenen halvt så.. om vi går tror jag att det blir platta skor om jag säger så xD just nu är det bara en tanke<3

gubbarna och gummorna på 3 har tagit semester och kundtjänsten har bara öppet till klockan 18:00! får kolla upp det imorrn. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0