system + mobil!!

idag kom pappa hem med min nya systemkamera och min nya mobil mkt på en gång men fan va glaad ja blev! innan hade ja åkt till ekerö med linette för att hämta ut pengar till pappa, skulle betala hälften av båda så det blev att punga ut med nästan 5000:- haha det är en Canon EOS 450D  - Den e scheisegut! haha så heter det säkert inte men scheise das! haha xD och min nya mobil e en sony ericsson W995 röd, när ja hade typ skickat ett sms om att ja hade skaffat comviq blev ja typ bombad med 30 sms på typ 3 min! kanske inte så konstigt men ja e ovan! nu har jag varit och fotat lite, haha så snygga bilder asså men ni får stå ut! alla bilder är oredigerade hittills =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0