shopping

hej, imorse funkade inte blogg.se så jag hann inte uppdatera er om dt största i världen just nu xD att ja o linette skulle o shoppa! hahaa men vi kunde inte riktigt bestämma oss vart, linette ville till vällingby o jag ville till city/hamngatan. så det  blev båda xD höhö i vällingby va vi bara en kort stund, inne på H&M, Gina Tricot och MQ om det räknas? jag köpte lite under på H&M och en tee på Gina, och sen åkte vi till "Stan" där vi gick in på american apparel =) där jag hittade ett par ursnygga shorts, haha tycker ja iaf, de e svarta, höga och med blixtlåsdetaljer =D och sen gick vi till punktshop där ja köpte en ramones tee =) linette övertalade mig, ja tyckte att 199:- va lite mkt men nu ångrar jag verkligen inget! sen blev det H&M på hamngatan där de inte hade lika mkt som vi/jag hade hoppats på ;) men jag köpte ett par skor, ett slappt linne och en svart cardigan, jag har ju tittat på en blå också men den fanns inte ='(

kommer med bilder på allt snart <3
eller ska jag vänta till imorrn när vi ska åka och hämta min nya mobil och kamera från pappas jobb =) de kom idag och de beställdes typ igår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0